#Cerita Seram

#Cerita Seram
  • Brand: OEM
  • Availability: In Stock
  • Affordable.
  • Good quality.
  • Good product . 
  • RM 38.50 RM 29.70
+
-


uku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan. – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah. Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut

General Specification
Product Code H-9789671209448
What's in the box 1 X #Cerita Seram
Weight (KG) 1 KG
Warranty No warranty
Delivery Option Cash on delivery not available. International shipping charges apply. Standard delivery from 2 to 7 working days for Malaysia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha