#CeritaSeram3: Syaitan

#CeritaSeram3: Syaitan
  • Brand: OEM
  • Availability: In Stock
  • Affordable.
  • Good quality.
  • Good product . 
  • RM 39.90 RM 35.50
+
-


"Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?" tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. "Semalam Farish nampak hantu ke bang?" pemuda tadi memulakan bicara. "Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau." Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.

"Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!" pemuda tadi separa tinggi nadanya. "Apa yang kau nampak? Kat mana?" Bob mula bertanya. "Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buka mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang."

General Specification
Product Code H-9789670723402
What's in the box 1 X #CeritaSeram3: Syaitan
Weight (KG) 1 KG
Warranty No warranty
Delivery Option Cash on delivery not available. International shipping charges apply. Standard delivery from 2 to 7 working days for Malaysia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha