#DUDA DARA

#DUDA DARA
  • Brand: OEM
  • Availability: In Stock
  • Affordable.
  • Good quality.
  • Good product . 
  • RM 44.90 RM 34.30
+
-


#UdaDara - Rehal Nuharis

Abang pilih yang mana

"Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia , wawa syok kat aku . Dia orang berebut nak dapatkan aku . Satu hari dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana ? Laju jela aku jawab aku pilih wawa sebab masa tu wawa lagi cun daripada dia . "

#NadimSyafa-Nia Qurratun'aini

Mr. Dudarella

Nadim Qhairuddin menghadahkan senyuman . "Dudarella?"

"Ya. Dudarella, " Ucap Syafa Athira disulami jelingan manja dan bermakna .

"Kalau macam tu , duda ni memang rela saynagkan awak sampai akhir nafas dia."

General Specification
Product Code H-9789673653034
What's in the box 1 X #DUDA DARA
Weight (KG) 1 KG
Warranty No warranty
Delivery Option Cash on delivery not available. International shipping charges apply. Standard delivery from 2 to 7 working days for Malaysia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha