#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG

#JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
  • Brand: OEM
  • Availability: In Stock
  • Publisher: KOMRAD
  • Edition: 1st Print
  • Product Size(CM): 20.0x13.5x1.7
  • Country Of Publication: Malaysia
  • Language : B.Melayu
  • Binding Type: Kulit Lembut
  • Printing Color: Hitam & Putih 
  • RM 39.00 RM 28.80
+
-


Kisah ini sudah lama. Editor yang seorang ini, datang dan kemukakan cadangan dia. Dia kata, nak ambil status2 FB saya yang lama2, status2 yang terpilih, buat jadi buku.

Saya tidak berapa berkenan dengan cadangan dia. Sebab saya belum sampai taraf lagi untuk buat macam tu (sedar diri T__T). Tapi saya tak kata tak nak, cuma saya buat ayat yang menyusahkan dia dengan harapan dia akan mengalah. 

"Tapi aku malas nak kumpul2 ni. Kalau kau kumpulkan, baru aku ok." 

Tapi dia okey pula. Kemudian selepas beberapa ketika, dia beri saya tengok layout awal. Eh, lepas baca, feel baca balik tulisan kita pada layout buku sangat berbeza dengan feel baca pada layout facebook. Saya mula lembut hati. 

Kemudian waktu nak beri tajuk, saya tak tahu nak letak tajuk apa. Dia beri cadangan, tajuk ‪#‎jangankataabangtakpayung‬ 

Saya yang sudah malas nak berfikir, pun ok. 

- Bahruddin Bekri 

General Specification
Product Code PO-9789671370025
What's in the box 1 x #JANGAN KATA ABANG TAK PAYUNG
Weight (KG) 0.5 kg
Warranty No Warranty
Delivery Option Cash on delivery not available. International shipping charges apply. Standard delivery from 3 - 5 working days for Malaysia.

Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good
Captcha